Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Spuštění televize Joj zřejmě neovlivní signál Novy v ČR

Redakce MAM28. 2. 2002

Zahájení vysílání nové slovenské komerční televize Joj zřejmě neovlivní signál TV Nova na severní Moravě. Již nyní totiž Joj vysílá na plný výkon zkušební vysílání z vysílače na 52. kanále Žilina – Krížava. “Zatím jsme nezaznamenali žádné stížnosti na rušení signálu Novy na severní Moravě na 52. kanále vysíláním TV Joj,” řekl mluvčí držitele licence na vysílání Novy, společnosti CET 21 Martin Chalupský.
Podle původních odhadů totiž měl vysílač Joj z Krížavy rušit vysílání Novy na 52. kanále na severní Moravě. Podle Chalupského však masiv Beskyd deformuje signál Joj tak, že do oblastí na Moravě, které pokrývá signál Novy na stejném kanále, nezasahuje.
Pokud by v některých oblastech nastala situace, že by signál Joj rušil vysílání Novy, dala by se situace na slovenské straně řešit změnou nastavení výkonu vysílače na Krížavě, popřípadě na moravské straně posílením vysílačů Novy.
Slovenská televize Joj, která je sestrou české Novy, zahájí vysílání sobotu 2. března. Joj začne vysílat na 55 procentech území Slovenska, na kterém žije 66 procent obyvatel. Česká produkční invest ze skupiny MEF Holding loni na podzim koupila klíčový podíl ve společnosti MAC TV, ovládající síť regionálních televizí TV Global, kterou Joj nahradí. MEF Holding vlastní také Českou produkční 2000, která je servisní organizací Novy a chce získat majoritní podíl v CET 21.

-čtk-

×

Internet je příležitost, nikoli hrozba, říká Vatikán

Starší článek

Při olympiádě si denně zapnulo televizi 93 procent lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více