Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Slovenská televize Markíza chce zvýšit pokrytí v Česku

Redakce MAM28. 2. 2002

Soukromá televize Markíza, která má Slovensku dominantní podíl na trhu, chce ještě v letošním roce rozšířit své pokrytí v České republice. Markíza plánuje nejdřív změnit způsob šíření svého signálu, aby pak stanici mohli sledovat zákazníci všech kabelových sítí v Česku, řekl dnes technický ředitel Markízy Peter Gajdoš.
“Chceme od 1. června přejít na distribuci signálu z pozemních vysílačů prostřednictvím satelitu,” řekl Gajdoš. Jednotliví operátoři českých kabelových sítí budou moci po změně přenosu signálu získávat kódovaný signál prostřednictvím satelitu, a nikoli pozemními linkami jako nyní, vysvětlil technický ředitel stanice.
Markíza zatím nemá dořešená autorská práva na šíření signálu do jiných států, dodal Gajdoš. Američtí distributoři se totiž brání kabelovému vysílání slovenských stanic do ČR a naopak bez zakoupení autorských práv pro druhou zemi. Tlaku hollywoodských studií již ustoupila česká televize Nova, kterou v slovenských kabelových sítích nahradí nová TV Joj.
Podle technického ředitele může nejpopulárnější slovenskou stanici nyní sledovat v Česku zhruba 18 procent domácností. Po změně šíření signálu by se jejich počet mohl zvýšit až na 35 procent, soudí Gajdoš.
Markíza má na Slovensku zhruba 50procentní sledovanost. Americká společnost CME, proslulá v Česku sporem se svým bývalým společníkem Vladimírem Železným o ovládnutí TV Nova, v současnosti vlastní 49 procent servisní organizace Markízy, kterou je firma STS. CME by se však v nejbližších dnech měla stát i spoluvlastníkem licence na vysílání.

-čtk-

×

ArboMedia letos čeká růst výdajů do reklamy na 15,855 mld. Kč

Starší článek

Francouzští odboráři zničili tisíce výtisků deníku Metro

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Radana Čechová

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více