Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sledovanost olympijského klání nepřekročila 1 milion diváků

Redakce MAM22. 2. 2002

Sledovanost olympijských soutěží po zlatém skoku Aleše Valenty a vyřazení českých hokejistů se vrátila přibližně na předcházející úroveň. Zatímco v případě zápasu Česko-Rusko sledovaly přímý přenos přibližně 3 miliony diváků, což bylo dosud nejvíce, 13. den již průměrná sledovanost nepřekročila jeden milion diváků.
Největší pozornost diváků se v 13. den vysílání ČT soustředila především na přímý přenos ženské běžecké štafety na 4 x 5 km, který sledovalo v průměru více jak 850 tisíc diváků. Vyšší sledovanost zaznamenal i přenos obřího slalomu mužů, který sledovalo téměř 700 tisíc diváků.
Česká televize charakterizuje průměr divácké odezvy na vysílání prvního i druhého bloku olympijského vysílání jako obvyklý a zcela standardní. V publiku obou bloků opět převažovali muži nad ženami. V popůlnočním bloku byla tato převaha zvlášť výrazná (poměr 5,6 : 1). V dopůlnočním bloku přibylo žen a výsledek byl pro ně příznivější v poměru 1,4 : 1.

-mav-

×

Vysílání ČRo určené pro Pardubický kraj odstartuje 4. března

Starší článek

Universal McCann má rozpočet na T-Mobile

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více