Reklamě se lze přiučit i na UNYP

21. 2. 2002 14:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zájemci o studium reklamy a komunikace mají další možnost, kde se něco nového naučit. Obor „Komunikace a masmédia“ na University of New York/Prague (UNYP) nabízí přednášky z oboru reklamy, marketingu nebo PR a vyučují je odborníci z USA, EU i ČR.
UNYP (založená 1998) je první soukromou univerzitou v ČR, která nabízí studijní programy vytvořené ve spolupráci s renomovanými zahraničními univerzitami, jejím největším partnerem je State University of New York (SUNY). UNYP je oficiálně zařazena mezi uznávané zahraniční VŠ. Profiluje se jako studijní centrum pro české i zahraniční studenty a vyučovacím jazykem je angličtina. Na podzimní semestr 2002 se připravuje magisterské studium v oboru „Komunikace a PR“ ve spolupráci s americkou univerzitou La Salle ve Philadelphii.

-zuj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.