Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada ČT se zlobí na Balvína kvůli neuzavřenému rozpočtu televize

Redakce MAM14. 2. 2002

Generální ředitel České televize Jiří Balvín sklidil na včerejším zasedání rady ČT kritiku za neuzavřený rozpočet na rok 2002. Radě měl předložit rozpočet s rozpisem nákladů na výrobu. Televize ale ještě nerozepsala výrobní úkoly, proto nestihla připravit ani rozpis nákladů. Předseda rady Jan Mrzena naznačil, že takový přístup vzbuzuje nedůvěru a dál destabilizuje hospodářskou situaci ČT.
Balvín na obhajobu řekl, že rozpočet se letos připravuje novým způsobem a materiál jeho podřízení nepřipravili včas kvůli technickým problémům. Současně však zopakoval, že ani rozepsání výrobních úkolů nepřispěje k tomu, aby byl rozpočet vyrovnaný, jak si rada přeje. “Nemohu zaručit vyrovnaný rozpočet,” konstatoval. Poukázal i na kolektivní vyjednávání o mzdách, čímž nepřímo připomněl, že odbory ČT hrozí stávkou, pokud zaměstnanci nedostanou valorizované mzdy a třináctý a čtrnáctý plat.
Radní chtějí, aby nové vedení televize našlo rezervy, ty však ve výrobě dosáhnou podle Balvína řádu statisíců, nikoli miliónů. Například radní Milan Knížák poukázal na třetinově využívaná televizní studia. “Pokud televize nenalezne rezervy, nezíská v parlamentu podporu pro zvýšení koncesionářských poplatků,” uvedl.
Letos bude televize podle předpokladů managementu hospodařit se 4,7 miliardy korun. Počítá s nárůstem zisku z reklamy, který závisí na sledovanosti. Hospodářskou situaci by mohlo zlepšit i přísnější vybírání koncesionářských poplatků. Kvůli tomu iniciovala ČT poslanecký návrh zákona, který by mimo jiné umožnil účinnější kontrolu a evidenci koncesionářů, z nichž přibližně 600.000 neplatí.

-čtk-

×

Němečtí politici nabídli Kirchovi jen morální podporu

Starší článek

Vysílací rada je po středeční volbě sněmovny opět kompletní

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více