Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada ČRo bude volena na návrh občanských sdružení

Redakce MAM8. 2. 2002

Rada Českého rozhlasu bude napříště volena stejným způsobem jako Rada České televize, tedy na návrh občanských sdružení. Poslanci o tom dnes rozhodli přijetím vládní novely zákona o Českém rozhlasu. Rozhodli také, že nezvýší koncesionářské poplatky za rozhlas. Zvýšené poplatky měly vytvořit dostatečnou finanční rezervu pro vysílání regionálních studií.
Poslanci původně uvažovali, že by zvýšili měsíční poplatky za rozhlas ze současných 37 na 40 korun. Rozhlas by tak získal dalších 100 miliónů korun, což mu mělo ulehčit provoz studií v regionech.
“Nová je taky povinnost Českého rozhlasu zajistit, aby se regionální studia Českého rozhlasu podílela 30 procenty vysílacího času na tvorbě programu celostátních vysílacích okruhů,” řekl zpravodaj předlohy Petr Pleva (ODS). Rada ČRo bude také povinna předložit Poslanecké sněmovně kodex, který bude právně závazný pro všechny zaměstnance rozhlasu.
Cílem novely, která by měla vstoupit v účinnost dnem vyhlášení, bylo podobu zákona o ČRo přiblížit zákonu o České televizi. Novelu zákona o ČT schválila sněmovna loni 13. ledna. Mimo jiné stanovila, že nominace na členy rady mají sněmovně předkládat různé společenské organizace a sdružení, jež mají co nejlépe reprezentovat občanskou společnost.

-čtk-

×

Sněmovna prodloužila záruční lhůty u zboží na dva roky

Starší článek

Satelitní televize BSkyB se kvůli odpisu jmění propadla do ztráty

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více