Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Přes 67 % firem dostatečně nechrání své elektronické obchody

Redakce MAM28. 2. 2002

Podle průzkumu auditorské a poradenské společnosti Ernst & Young nemá více než 67 procent českých firem vypracovanou bezpečnostní strategii pro elektronické obchodování. Právě malá bezpečnost české firmy nejvíce odrazuje od využití tohoto druhu podnikání.
Prvky elektronického obchodování přitom využívají až tři čtvrtiny společností. Například 71 procent firem používá počítačovou síť pro jednosměrný přenos informací a 20 procent její používání zvažuje. Vlastní internetové stránky má 61 procent firem a jejich vytvoření plánuje dalších 11 procent. K řízení vztahů se zákazníky však elektronické obchodování využívá pouhých sedm procent podniků.
Nedostatečnou bezpečnost a strach z narušení soukromí uvedlo jako důvod obav z internetového podnikání 53 procent českých a 66 procent západoevropských firem. Mezi další důvody respondenti zařadili chybějící znalosti lidí či nevyhovující právní normy. Čtvrtina účastníků průzkumu chová nedůvěru k informačním technologiím a pětina Čechů nedůvěřuje svému obchodnímu partnerovi či třetí osobě.
Průzkumu společnosti Ernst & Young se zúčastnili odborníci na informační technologie a představitelé významných firem z tohoto oboru.

-čtk-

×

Joj TV chce být za rok a půl zisková

Starší článek

Interbrew vstoupí nákupem pivovaru Damm na španělský trh

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více