Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Polská mediální skupina Agora upadla ve čtvrtletí do ztráty

Redakce MAM14. 2. 2002

Polská mediální skupina Agora oznámila, že ve čtvrtém čtvrtletí hospodařila se ztrátou 3,5 miliónu zlotých ve srovnání se ziskem 45 miliónů ve stejném období roku 2000. Za celý loňský rok stoupl však stoupl celý čistý zisk na 178 miliónů zlotých (43 miliónů dolarů) z předchozích 170 miliónů.
Tržby společnosti, která je vydavatelem nejprodávanějšího polského deníku Gazeta Wyborcza a vlastníkem podílů v 19 lokálních rádiích, klesly v loňském roce o 4,2 procenta na 777 miliónů zlotých, přičemž v samotném čtvrtém čtvrtletí se snížily meziročně o 7,2 procenta.
Čtvrtletní ztráta byla značným překvapením pro analytiky, kteří podle průzkumu agentury Reuters očekávali čistý zisk 20,5 miliónu zlotých. Zisk před zdaněním, splátkami úroků, odpisy a amortizací (EBITDA) klesl ve čtvrtém čtvrtletí o 19 procent na 58 miliónů zlotých a za celý loňský rok se snížil o 17 procent na 276 miliónů zlotých.
Příjmy z reklamy, které se na celkových tržbách podílejí více než 70 procenty, klesly v loňském roce o 9,3 procenta na 559 miliónů zlotých. Společnost dále uvedla, že celkové příjmy z novinové reklamy loni v Polsku klesly o 10,9 procenta, a dodala, že v letošním roce neočekává oživení na trhu s reklamou.

-čtk-

×

Kirch zvažuje prodej podílu na závodech F1

Starší článek

Delvita zrušila svůj systém zákaznických karet

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více