Panasonic a Toshiba založily společný podnik

13. 2. 2002 10:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Japonská společnost Matsushita Electric Industrial známá především svými značkami Panasonic a Technics oznámila, že 1. dubna zahájí výrobu v novém společném podniku s firmou Toshiba s názvem Toshiba Matsushita Display Technology.
Z hlediska vlastnické struktura patří 60% v nové společnosti firmě Toshiba a 40 % firmě Matsushita. Nová společnost převezme zodpovědnost za oblast vývoje, výroby a prodeje LCD a OLED displejů. Mezi hlavní cíle bude patřit snaha o nabídnutí nejnižší ceny na světovém trhu.
Generálním ředitelem společnosti bude jmenován Yasusuke Sumitomo, v současnosti viceprezident divize zobrazovacích zařízení a komponentů firmy Toshiba.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.