Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

On-line sjednávání schůzek stále oblíbenější

Redakce MAM19. 2. 2002

Stále více obyvatel Evropy sjednává své soukromé schůzky pomocí internetu. Speciální servery zaměřené na tento druh podnikání, tedy zprostředkování schůzek pomocí virtuálního kontaktu tvrdí, že události jako je den sv. Valentýna jejich byznysu jenom prospívají.
Podle studie, kterou zveřejnila on-line divize společnosti CNN, dávají lidé v Evropě stále více přednost placeným službám, od kterých očekávají vysoký standard. Daniel Stevens, analytik společnosti Jupiter Media Metrix potvrdil, že dávání si rande přes internet se za posledních několik let zvýšilo o více než tři desítky procent.
Také přední servery z tohoto oboru – jako například Match.com – vyrukovaly ze statistikou, která říká, že zprostředkování schůzky s partnerem za úplatu prožívá nebývalé žně. V případě Match.com to znamená více než 1400 svateb, 75 dětí a tisíce neformálních vztahů, na jejichž počátku stál právě internet. Podle Joea Cohena, vice prezidenta společnosti Match.com, stoupl počet nově registrovaných uživatelů seznamovacích stránek jenom v Německu o 45 procent, v Holandsku o 39 procent, ve Španělsku o 27 %, ve Francii o 48 %, v Itálii o 39 procent a v Dánsku o 26 procent.

-pda-

×

Zájem českých diváků o olympijský hokej stále roste

Starší článek

Investice do TV JOJ je podle vlastníka dramaticky ohrožena

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více