Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Olympiáda v Salt Lake City měla menší sledovanost než Nagano

Redakce MAM27. 2. 2002

Zájem o olympijské vysílání ze Salt Lake City byl v celodenním průměru sledovanosti České televize menší asi o 19 tisíc osob než v případě her v Naganu před čtyřmi lety. Celkem v průměru celodenní vysílání z Nagana sledovalo 445 tisíc lidí, zatímco celodenní průměr sledovanosti her v Salt Lake City byl 426 tisíc osob.
Nejsledovanějším pořadem Olympiády v Salt Lake City bylo čtvrtfinálové střetnutí ČR s Ruskem. Valentův skok se dostal na druhou příčku, třetí se umístil záznam utkání Švédsko – Bělorusko. Nejvyhledávanějším sportem olympiády byl jako v předchozích třech olympiádách hokej. Na druhé místo se dostalo akrobatické lyžování, ještě v Naganu páté. Třetí místo připadlo ženským běhům na lyžích.
Podle mluvčího ČT Davida Jiruška měly přenosy z Nagana vyšší podíl na publiku, což je dáno faktem, že naganské vysílání se celé odehrávalo ze středoevropského pohledu v okrajových časech. Vysílání ze Salt Lake City zahrnovalo i večerní čas, kdy je programová nabídka televizí nejatraktivnější.
Srovnání divácké odezvy na Nagano s ohlasem na Salt Lake City je podle mluvčího korektní pouze v časovém pásmu od 24 do šesti hodin, tedy v časovém rozmezí, kdy se vysílání z obou olympiád krylo. V případě Salt Lake City byli dospělí i dětští diváci ochotni dát vysílání ČT2 před spánkem přednost častěji než před čtyřmi lety. Z dospělých diváků to platí především o mužích, kterých nespalo téměř dvakrát více.

-čtk-

×

Tisíce výtisků bezplatného deníku Metro skončily v Seině

Starší článek

Playboy loni v posledním čtvrtletí snížil ztrátu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více