Ocenění e-firma roku získá Baťa, GE Capital a Škoda Auto

20. 2. 2002 13:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Computer Press a redakce časopisu E-biz udělí dnes večer ocenění „e-firma roku 2001“ společnostem Baťa, GE Capital Bank a Škoda-Auto. Ocenění bude předáno za efektivní využívání moderních technologií v každodenním chodu těchto společností. Baťa ČR získal ocenění podle Libuše Mohelské, šéfredaktorky E-bizu, především díky provázanosti webu a věrnostního zákaznického klubu, GE Capital Bank zase jako ocenění zavedení internetového a mobilního bankovnictví, B2B aplikacích pro individuální klienty a prodejce aut, ale také na díky firemnímu intranetu a Škoda Auto byla oceněna jako průkopník e-businessu v tuzemsku.

-pda-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.