Nejsledovanější teletext měla loni Česká televize
Oba teletexty České televize loni dosáhly dohromady 61procentního podílu na trhu. Meziročně tak posílily postavení o tři procentní body. Konkurenční N text, který vysílají komerční televize, měl na Nově 31procentní podíl na trhu a na Primě osmiprocentní. Teletext České televize, který vysílal program ČT1, měl podle mluvčího České televize Davida Jiruška 41 procent trhu a Expres na ČT2 19 procent.
Podle údajů peoplemetrů představovala průměrná týdenní kumulovaná sledovanost teletextu ČT 1,236 miliónu diváků, což je meziroční růst o 120 tisíc diváků (čtenářů). Teletext vysílaný na ČT2 pod názvem Expres pak za týden vidělo průměrně 548 tisíc lidí, tedy o 85 tisíc více než loni. N text na Nově zhlédlo v průměru 1,036 miliónu lidí týdně a na Primě 399 tisíc čtenářů.
Teletext ČT zaznamenal v průměru 4,461 miliónu přístupů týdně, na ČT2 registroval Expres 2,882 miliónu přístupů. N text na Nově měl 4,058 miliónu a na Primě 1,154 miliónu přístupů.
Televizory s teletextem má asi 60 procent domácností.
-čtk-