Na pražském výstavišti dnes začal veletrh Holiday World

7. 2. 2002 10:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V Praze na Holešovickém výstavišti dnes dopoledne začal 11. ročník veletrhu cestovního ruchu Holiday World. Na něm se představí nejméně 844 vystavovatelů z 68 zemí světa. Mezi nimi budou nejen cestovní kanceláře, hotely, dopravci, ale i domácí a zahraniční regiony.
Svou nabídku zde představí také národní a regionální centrály cestovního ruchu. Loni se akce účastnilo 883 vystavovatelů z 69 zemí a navštívilo jí téměř 53 tisíc návštěvníků. Součástí veletrhu je osmý ročník přehlídky turistických možností regionů ČR Region World, která očekává 167 českých vystavovatelů.
V rámci doprovodného programu se letos uskuteční například přednáška Miroslava Zikmunda a promítání filmů z jeho cest po světě. Dnes a v pátek je veletrh určen pro odborníky, pro veřejnost se otevře o víkendu. Pro veřejnost bude otevřen od devíti do 18 hodin.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.