Murdoch si brousí zuby na tuzemský outdoor

4. 2. 2002 10:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jedna z dceřinných firem mediálního magnáta Rupert Murdocha, která působí ve venkovní reklamě – si skrze společnost NewsCorp brousí zuby na české outdoorové společnosti. Jak Marketing & Média potvrdil její zástupce pro tyto jednání Stanislav Lazar, v těchto dnech rozhovory finišují. Jasno o tom, zda se pod Murdochova křídla schovají údajně společnosti Quo, Český okruh nebo BigBoard však Lazar komentovat nechtěl s odkazem na to, že vše bude jasné do poloviny února.

pda

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.