Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mlynář ve sněmovně neuspěl s kritikou práce vysílací rady

Redakce MAM13. 2. 2002

Poslanec Unie svobody Vladimír Mlynář dnes neuspěl s návrhem, aby sněmovna vyslovila nesouhlas s postupem vysílací rady při dohledu na dodržování podmínek televizních licencí. Mlynář přitom již před dvěma týdny navrhoval radu odvolat, ale sněmovna jeho záměr nepodpořila.
Odpovědností rady za dodržování právních předpisů v oblasti rozhlasového a televizního vysílání u provozovatelů televizního vysílání s licencí se začala sněmovna zabývat již koncem loňského roku. Debatu tehdy přerušila.
Mlynář tvrdí, že radní selhali v roli správního orgánu médií, zejména pak v kauzách televizí Prima, TV 3 a Nova. Mnoho poslanců s ním sice souhlasí, ale také upozorňují, že odvolání rady před volbami by mohlo destabilizovat mediální scénu.
Mlynář již dříve prohlásil, že s pokusy o odvolání rady je zapotřebí počkat na příští sněmovnu. “Rada podle mého názoru dlouhodobě selhává ve své roli regulátora,” podotkl. Práci vysílací rady kritizuje také předseda sněmovní mediální komise Ivan Langer (ODS). “Myslím, že se jí nedaří svými rozhodnutími přesvědčivě vystupovat vůči veřejnosti a prezentovat se jako opravdu nezávislý regulační orgán v oblasti elektronických médií,” soudí místopředseda sněmovny a ODS. Pro odvolání rady ale nevidí právní důvody.

-čtk-

×

Lidé v ČR nejčastěji používají telefony Nokia

Starší článek

Objem gastronomického trhu se meziročně zvýšil o 10 %

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více