MGM a NBC budou společně distribuovat svou televizní tvorbu

26. 2. 2002 12:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Distribuční jednotky amerických společností Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) a NBC vytvoří společný podnik, jehož smyslem bude zlepšení pozice na trhu. Obě firmy, tedy NBC Enterprises a MGM Worldwide Television Distribution, budou tímto způsobem chtít zvýšit tržby i za prodej vlastní televizní tvorby.
Uzavřený kontrakt je zatím druhý, který mezi sebou obě firmy dosud uzavřely. Zatímco NBC je jediným významným distributorem, který nemá vlastní studia, MGM je zase jedním z mála významných studií, které nemá vlastní distribuční síť. Nový společný podnik ponese název MGM/NBC Media Sales Group, hodnota kontraktu ale nebyla zveřejněna.
Vytvoření společného podniku přichází zhruba rok poté, co obě firmy uzavřely partnerství. Tehdy zástupci NBC tvrdili, že MGM bude distribuovat a prodávat veškerou televizní tvorbu NBC mimo Severní Ameriku. Nový společný podnik bude mít sídlo v New Yorku a povede ho viceprezident a ředitel prodeje společnosti MGM Michael Daraio.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.