Medailový úspěch Aleše Valenty sledovalo 1,9 milionů diváků

20. 2. 2002 18:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Zlatý skok Aleše Valenty sledovalo na druhém okruhu České televize téměř 1,9 milionů diváků a finále sprintu na lyžích v obou kategoriích sledovalo 1,6 milionů dospělých diváků. Průměr divácké odezvy na jedenáctý den vysílání OH studia České televize se v případě obou bloků olympijského studia zvýšil.
V případě prvního (od půlnoci do šesti ráno) to bylo především díky hokejovému zápasu Česká republika – Kanada. Sledovanost druhého bloku olympijského vysílání, uváděného od 14 do 24 hodin, se zvýšila především díky přímým přenosům akrobatického lyžování s Alešem Valentou a ženského běžeckého sprintu na lyžích s Kateřinou Neumannovou.
V publiku obou bloků převažovali muži. V popůlnočním bloku se tak děje víc než výrazně (poměr 3,1 : 1) a v dopůlnočním bloku pak již jenom mírně (poměr 1,2 : 1). Samotné utkání v ledním hokeji mezi Českou republikou a Kanadou sledovalo téměř 1,3 mil. dospělých diváků ve věku nad 15 let a dokonce 30 tisíc dětí ve věku 4 – 14let s 98% podílem na publiku.

-mav-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení