Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Medailový úspěch Aleše Valenty sledovalo 1,9 milionů diváků

Redakce MAM20. 2. 2002

Zlatý skok Aleše Valenty sledovalo na druhém okruhu České televize téměř 1,9 milionů diváků a finále sprintu na lyžích v obou kategoriích sledovalo 1,6 milionů dospělých diváků. Průměr divácké odezvy na jedenáctý den vysílání OH studia České televize se v případě obou bloků olympijského studia zvýšil.
V případě prvního (od půlnoci do šesti ráno) to bylo především díky hokejovému zápasu Česká republika – Kanada. Sledovanost druhého bloku olympijského vysílání, uváděného od 14 do 24 hodin, se zvýšila především díky přímým přenosům akrobatického lyžování s Alešem Valentou a ženského běžeckého sprintu na lyžích s Kateřinou Neumannovou.
V publiku obou bloků převažovali muži. V popůlnočním bloku se tak děje víc než výrazně (poměr 3,1 : 1) a v dopůlnočním bloku pak již jenom mírně (poměr 1,2 : 1). Samotné utkání v ledním hokeji mezi Českou republikou a Kanadou sledovalo téměř 1,3 mil. dospělých diváků ve věku nad 15 let a dokonce 30 tisíc dětí ve věku 4 – 14let s 98% podílem na publiku.

-mav-

×

Státní zástupkyně definitivně odložila stíhání šéfa Respektu

Starší článek

Goldman & Sachs dá miliardu dolarů na rozjezd nového titulu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Mert Guller

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více