Londýnské Timesy mají nového šéfredaktora

28. 2. 2002 10:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Londýnský list The Times vystřídá od 6. března šéfredaktory. Odchází Peter Stothard, který list vedl v posledních deseti letech, a na jeho místo přijde vedoucí severoamerického zastoupení podnikatelského deníku Financial Times Robert Thomson (40 let).
Timesy, které už nejsou symbolem britské horní třídy, jak bývávaly, jsou co do prodaných výtisků na druhém místě mezi britskými deníky velkého formátu. V této skupině vede The Daily Telegraph se zhruba miliónem prodaných výtisků denně, Timesy mají necelých 700.000. Následují Financial Times (asi 470.000) Guardian (cca 400.000) a Independent (necelých 200.000).
Vysoko nad nimi jsou ovšem deníky bulvární, mezi nimiž vede Sun s nákladem 3,4 miliónu, následovaný Daily Mailem s 2,4 miliónu výtisků a Mirrorem s 2,1 miliónu prodaných výtisků. Nejprodávanějším deníkem v britské historii byl deník Mirror, který v roce 1968 dosáhl nákladu skoro pět miliónů.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.