Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Licenční rada souhlasí se vstupem CME do Markízy-Slovakia

Redakce MAM12. 2. 2002

Slovenská licenční rada včera předběžně souhlasila s převodem 34 procent akcií společnosti Markíza-Slovakia z firmy Media Invest na americkou CME.
Prodeji třetinového podílu v Markíze-Slovakia, která je držitelem vysílací licence nejsledovanější televize v zemi, TV Markíza, bude předcházet převod 50procentního balíku akcií společnosti od podnikatelky Sylvie Volzové na Media Invest.
“Licenční rada vzala na vědomí převod 50procentního balíku akcií Sylvie Volzové na společnost Media Invest a zároveň dala předběžný souhlas k převodu 34 procent akcií na společnost CME,” řekl předseda licenční rady Peter Kováč. Definitivní souhlas vydá slovenská Rada pro vysílání a retransmisi poté, co budou zapsány změny v obchodním rejstříku, dodal.
Po skončení transakce by tak 34 procent akcií měla držet americká CME, 16 procent Media Invest a zbylých 50 procent společnost ARJ. V ní má majitel Media Investu Ján Kováčik 15procentní podíl a dalšími spolumajiteli ARJ jsou bývalý ředitel TV Markíza Pavol Rusko (34 procent) a Milan Fiľo s 51procentním podílem.
Americká společnost CME, proslulá v Česku sporem se svým bývalým společníkem Vladimírem Železným o ovládnutí TV Nova, se tak v případě nejpopulárnější slovenské televize stane i spoluvlastníkem licence. CME dosud vlastní ze 49 procent jen servisní organizaci Markízy – firmu STS.
Markíza s asi polovičním podílem na sledovanosti na Slovensku zatím získává podle odhadů čtyři pětiny z reklamního koláče ve výši zhruba dvou miliard slovenských korun ročně.

-čtk-

×

Vysílací rada bude dnes znovu jednat o změně licenčních podmínek TV3

Starší článek

RTV Galaxie se odvolala proti odebrání licence radou

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více