Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kokosový rum Malibu prodá Diageo za 800 miliónů USD

Redakce MAM27. 2. 2002

Britské nápojové impérium Diageo Plc prodá výrobu známého kokosového rumu Malibu svému rivalu Allied Domecq za 560 miliónů liber, v přepočtu 798 miliónů dolarů. Vedení Diageo včera prodej vynucený protimonopolními úřady odsouhlasilo, investoři však očekávali cenu vyšší.
Očekávaná cena byla 600 až 650 miliónů liber. S nižší cenou za prodej se však rivalové také dohodli, že ukončí spor ohledně rumu Captain Morgan. Včerejší dohoda potvrdila, že tato známá značka rumu patří firmě Diageo.
Ta bylo nucena prodat Malibu s ohledem na dohodnutou koupi výroby alkoholických nápojů od francouzské skupiny Vivendi Universal. Diageo a Pernod Ricard z francouzské skupiny se na prodeji za 8,15 miliardy dolarů dohodli před rokem, jeho uskutečnění však zabránila americká federální obchodní komise (FTC). Malibu je oblíbený alkoholický nápoj mezi ženami zejména ve Spojených státech. FTC se obávala porušení pravidel hospodářské soutěže na americkém trhu s rumem.
Allied Domecq taktéž odsouhlasila, že od společnosti Diageo koupí kalifornskou výrobu vína Mumm Cuvée Napa za 27,5 miliónu liber. Celkovou sumu 587,5 miliónu liber částečně zaplatí úpisem akcií.

-čtk-

×

Asi 37 procent lidí soudí, že reklama může usnadňovat nákupy

Starší článek

Senátorům se nelíbí zákon o rozhlasu, asi jej vrátí sněmovně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více