Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Karlovarské minerální vody ovládly 80 % českého trhu minerálek

Redakce MAM14. 2. 2002

Akciová společnost Karlovarské minerální vody ovládla téměř 80 procent domácího trhu minerálek. V závěru loňského roku totiž koupila 100procentní podíl ve firmě Poděbradka, která je třetím největším výrobcem minerálek v zemi. Zároveň drží 35 procent Hanácké Kyselky, které patří druhá příčka na českém trhu.
KMV se již podílejí na řízení Poděbradky a Hanácké Kyselky, aniž vyčkaly na rozhodnutí atimonopolního úřadu k navrhované fúzi těchto firem. Jejich sloučení úřad loni na podzim zamítl. KMV se ale proti verdiktu odvolaly. Odvolací řízení zatím nebylo ukončeno, sdělil dnes mluvčí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Kristián Chalupa.
Majitel KMV, nizozemská firma Ronaldsay B.V., kontroluje i významný podíl trhu stolních vod. Je totiž majoritním vlastníkem společnosti HBSW, která je producentem Dobré vody, jíž patří údajně zhruba třetina trhu. Rozhodujícím akcionářem Ronaldsay je předseda představenstva KMV Antonio Pasquale.
Produkce tří největších tuzemských firem se pohybuje kolem 550 miliónů litrů za rok. V ČR se vyrobí celkem asi 700 miliónů litrů. Z toho připadá asi 400 miliónů litrů na KMV, 130 miliónů na Hanáckou a 120 miliónů na Poděbradku.
Ta v roce 2000 za prodej minerálek utržila 628 miliónů korun, tedy téměř o 100 miliónů korun méně než Hanácká. Tržby KMV činily 2,4 miliardy korun. Společně s HBSW skupina utržila 4,6 miliardy korun.

-čtk-

×

Nesvadbová míří z Playboye do Harper’s Bazaaru

Starší článek

Seznam.cz loni zdvojnásobil obrat na 60 miliónů a měl zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více