Internet v současnosti používá 30 procent dospělých v ČR

11. 2. 2002 10:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zhruba 30 procent dospělé populace v České republice v současnosti používá internet. Dalších 14 procent lidí připojení k internetu nemá, ale chtěli by s ním pracovat. Vyplývá to z lednového průzkumu společnosti TNS Interactive.
Dalších 52 procent respondentů sice o internetu slyšelo, ale nezajímá je, a čtyři procenta o celosvětové síti ani neslyšela. Z 30 procent uživatelů internetu má 13 procent na síť přístup z domova a 17 odjinud, například z práce.
Nejvíce, z 98 procent, používají uživatelé internet ke korespondenci elektronickou poštou. Celkem 96 procent na internetu hledá praktické informace, 85 procent jej využívá při svých zálibách a koníčcích. Naopak nejméně uživatelů (pouze 18 procent) využívá internet ke správě bankovního účtu a 27 procent spravuje vlastní www stránku.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.