Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Harry Potter vede návštěvnost kin, Pána prstenů však nepředstihl

Redakce MAM19. 2. 2002

Americký film Harry Potter a Kámen mudrců se podle očekávání hned po premiéře dostal do čela návštěvnosti českých kin. I když ho ve 20 kinosálech o víkendu zhlédlo 93.605 diváků a tržby dosáhly 9,6 miliónu korun, konkurenční Pán prstenů vzbudil před měsícem při vstupu do české distribuce větší ohlas. Tehdy ho za první víkend vidělo dokonce 118.465 lidí, kteří v pokladnách kin nechali přes 13 miliónů korun.
Nyní se Pán prstenů drží na druhém místě žebříčku Unie filmových distributorů. Celkové tržby od jeho premiéry 10. ledna dosáhly téměř 60 miliónů korun, k čemuž dopomohlo 561.099 diváků. Třetí místo víkendové tabulky návštěvnosti českých kin patří počítačem animované komedii Příšerky.
Z domácí tvorby jsou v první dvacítce snímek Dana Svátka Zatracení na sedmé a Vorlíčkova pohádka Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko na jedenácté příčce. Devatenáctá skončila jako zvláštní akce přehlídka nekomerční kinematografie Febiofest.
Rovněž žebříčkům specializovaným na moravská, brněnská a pražská kina vévodí malý kouzelnický učeň Harry Potter. Svátkovi Zatracení skončili na Moravě šestí, v Brně sedmí a v Praze osmí.

-čtk-

×

Nejvyšší soud zkomplikoval chystané vysílání televiza JOJ

Starší článek

Zabezpečení e-commerce je nedostatečné

Novější článek

Podobné zprávy

Extra
Foto: Sprinx Consulting s.r.o.

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více