Gopas zvolil Mayer Advertising

28. 2. 2002 11:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jedno z největších vzdělávacích středisek v oblasti výpočetní techniky v ČR, Počítačová škola Gopas svěřila svůj reklamní rozpočet agentuře Mayer Advertising. Ta bude pro školu zajišťovat kompletní reklamní servis.
Počítačová škola Gopas na českém trhu zajišťuje vzdělávací kurzy jak klasickým způsobem v počítačových učebnách, tak i formou e-learningu. Mezi výrobce software, kteří jsou u ní akreditovaní, patří Microsoft, Oracle, IBM, SUN, Caldera/SCO a další. Podle slov Jana Dvořáka, vedoucího marketingu společnosti Gopas, je cílem vzájemné spolupráce především zkvalitnění služeb v oblasti reklamy a vztahu s veřejností. „Vzhledem k neustálému růstu naší společnosti jsme se rozhodli od tohoto období většinu našich reklamních aktivit svěřit do rukou odborníků“, dodal dále Jan Dvořák.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.