Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

GE popáté nejobdivovanější společností roku

Redakce MAM21. 2. 2002

Společnost General Electric (GE), byla podle průzkumu provedeného časopisem Fortune již pátý rok za sebou označena za nejobdivovanější americkou společnost. Na druhém místě skončila letecká společnost Southwest Airlines, třetí je obchodní řetězec Wal-Mart, čtvrtý se umístil Microsoft, pátý Berkshire Hathaway, šestý Home Dopot, sedmý Johnson & Johnson, osmá příčka patří doručovatelské společnosti FedEx, devátá je finanční skupina Citigroup a desátý skončil Intel.
Mezi důvody dlouhodobého umístění společnosti GE v čele nejobdivovanějších amerických firem patří podle časopisu její velmi silné vedení a stálá výkonnost.
Při sestavování žebříčku časopis požádal 10 000 ředitelů, vedoucích pracovníků a analytiků cenných papírů, aby ohodnotili společnosti ve svém odvětví na základě těchto osmi kritérií: novátorství, finanční zdraví, talent zaměstnanců, využívání firemních aktiv, dlouhodobá investiční hodnota, sociální odpovědnost, kvalita vedení a kvalita produktů nebo služeb. Seznam nejlepších deseti vychází z volby deseti nejobdivovanějších firem z jakéhokoliv odvětví jednotlivých respondentů.

-bob-

×

Reklamě se lze přiučit i na UNYP

Starší článek

Stížnost Železného advokátů proti druhému obvinění byla zamítnuta

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více