Eurobest má tři Grand Prix

4. 2. 2002 10:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

Dne 25. ledna byli v Londýně během slavnostního večera vyhlášeni vítězové 14. ročníku Eurobest Awards. Devatenáctičlenná porota, sestavená ze zástupců 15 evropských zemí včetně Polska, hodnotila 3378 prací v kategoriích – TV, tisková a venkovní reklama. Česká republika zůstala bez vítěze. Přitom ze 46 přihlášených českých prací se do finále dostala pouze agentura Leo Burnett Advertising a její televizní spot „Kočka“ pro Nadaci pro transplantace kostní dřeně. Ani Polsko, které mělo ve finále rovněž jednoho zástupce, ocenění nezískalo. Nejúspěšnější byly francouzské agentury (14 cen). Grand Prix v tiskové reklamě získala Paradisent DDB pro Diesel, která byla oceněna již na Cannes Lions 2001. Nejvyšší ocenění v kategorii TV si odnesla Leo Burnett London za spot Medvěd na produkt lososí konzervy John West. Z venkovní reklamy byl nejlepší billboard pro SAS, který pochází od Leo Burnett Oslo.Vůbec poprvé se na Eurobestu volila Agentura roku, tj. agentura, která v reklamní soutěži získá nejvíce ocenění. Vítězem se stala agentura BMP DDB London.

-gs-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.