Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČSOB vzdala boj o televizi Prima

Redakce MAM28. 2. 2002

Československá obchodní banka, která koupila od společnosti Cetus 35 procent akcií IPB Pojišťovny, začala touto transakcí urovnávat spory se skupinou GES Group kolem vlastnictví soukromé celoplošné televize Prima. Píše to dnešní Mladá fronta Dnes.
Výsledkem dohody mezi ČSOB a skupinou GES, která je spřízněna s firmou Cetus, má být to, že GES přestane bance dělat potíže s ovládnutím IPB Pojišťovny a Českomoravského penzijního fondu a totéž udělá ČSOB v případě TV Prima, uvádí MfD.
ČSOB ve středu oznámila, že se stala 100procentním vlastníkem IPB Pojišťovny. Dosud měla v pojišťovně podíl 65 procent, o jeho vlastnictví však vedla spor se společností Domeana.
Mluvčí skupiny GES Jana Adamčíková nechtěla událost komentovat. “Jednání s ČSOB stále probíhají, takže k nim nebudeme poskytovat žádné informace,” řekla mluvčí. Podle důvěryhodných informací zůstávají k dořešení pohledávky ČSOB za skupinou GES, přesahující miliardu korun.
Částka 400 miliónů za podíl v IPB Pojišťovně by měla sloužit jako zástava za úvěry, které Cetus dosud ČSOB nesplatil. Úvěry přesahují dvě miliardy korun.
Spory se skupinou GES začaly poté, co ČSOB koupila v červnu 2000 Investiční a Poštovní banku, která se dostala do nucené správy. Banka také podala kvůli prodeji Primy na bývalé manažery IPB žalobu.

-čtk-

×

Cenovky by měly označovat i cenu zboží za měrnou jednotku

Starší článek

Zisk majitele vydavatelství Mona loni klesl o třetinu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více