CRM byznys na vzestupu

27. 2. 2002 09:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

V USA se stává letošním hitem investice do CRM technologií. Podle agentury Jupiter Media Metrix je připraveno v následujících 24 měsících investovat do výše zmíněných technologií částku od 500 000 USD skoro 26 % amerických společností.
Podle stejné agentury by se tak výdaje na CRM do roku 2006 měly zastavit na sumě 16,5 miliardy dolarů, zatímco v roce 2001 spolky investice do marketingových nástrojů, označovaných jako CRM pouhých 9,7 miliardy dolarů. Cílem těchto investic je víra firem v to, že pomůžou dramaticky zlepšit efektivnost podnikání a dokáží zvýšit zisk.

-pda-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.