Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Česká obdoba týdeníku Stern se bude jmenovat Instinkt

Redakce MAM28. 2. 2002

Jak jsme informovali již v pondělí, v druhé polovině dubna začne v České republice vydávat společnost Mediacop nový týdeník, jehož předobrazem má být německý Der Stern. Dnešní Lidové noviny doplňují informace o názvu a personálním obsazení redakce. Nový titul se bude jmenovat Instinkt.
Společnost Mediacop vlastní podnikatel Sebastian Pawlowski. Na českém trhu už vydává časopis Týden. Projekt Instinktu měl na starosti dosavadní šéfredaktor Týdne Dalibor Balšínek. Časopis však bude řídit novinář Radek Adamec. V křesle šéfreportéra nového týdeníku se podle LN objeví bývalý moderátor pořadu Fakta České televize Marek Vítek. Ten od svého odchodu z ČT loni v listopadu působí v deníku MF Dnes.
Vydavatel Pawlowski dlouho neúspěšně usiloval o koupi týdeníku Reflex, přesto nemá Instinkt Reflexu konkurovat, dodávají Lidové noviny.
Týdeník Der Stern, podle jehož vzoru Instinkt vzniká, patří v Německu k nejlépe prodávaným týdeníkům a vydává ho společnost Gruner & Jahr. Čtenost tohoto magazínu, který podle vlastní charakteristiky filtruje a interpretuje nejdůležitější informace z politiky, ekonomiky, vědy, kultury i oblasti životního stylu, jen v Německu dosahuje 7,7 miliónu lidí.
Dostupné informace M&M také hovoří o tom, že součástí nového týdeníku bude i televizní magazín. V uplynulém týdnu měl také proběhnout tendr na kreativní zpracování připravovaného časopisu. Účastnit se jej mají agentury Euro RSCG, Ogilvy & Mather, Leo Burnett a Zero.

-M&M, ČTK, LN-

×

Asociace kabelových rozvodů v SR doporučuje stáhnout TV Nova

Starší článek

Londýnské Timesy mají nového šéfredaktora

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Česká televize

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více