Bývalý šéf Cannes Lions jde do Euro RSCG

18. 2. 2002 17:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Romain Hatchuel (30), bývalý ředitel mezinárodního festivalu reklamy Cannes Lions, se stane podle zprávy časopisu Advertising Age global new business directorem sítě Euro RSCG Worldwide. V původem francouzské síti reklamních agentur, která je vlastněna mediální skupinou Havas, bude mít na starosti koordinaci globálních, regionálních a lokálních pracovních týmů. Romain Hatchuel opustil místo šéfa nejslavnějšího reklamního klání, jež převzal po svém otci, před měsícem. Ve funkci ho poté nahradil Rakušan Franz Prenner.

-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.