Britská vláda největším reklamním zadavatelem

13. 2. 2002 18:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V uplynulém roce se největším zadavatelem ve Velké Británii stala vláda. Za toto období přitom utratila bezmála 150 milionů liber za reklamu. Dokonce předstihla i takové inzerenty jako Procter & Gamble a Unilever. Podle oficiálních údajů zveřejněných v deníku Guardian vynaložila celkem 142.6 milionů liber na reklamní kampaně, což je o 39 % více než tomu bylo v roce 2000. Ve stejné době naopak společnosti P&G a BT své výdaje do reklamy krátily. Podle monitoringu AC Nielsen MMS utratil P&G 114,2 milionů liber, což je o 6 % méně než v roce 2000, a BT snížil reklamní rozpočet o 10 % na 91,8 milionů liber.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.