Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bertelsmann Novu nekoupí, dokud Železný nevyplatí Laudera

Redakce MAM6. 2. 2002

Německý mediální koncern Bertelsmann, který je označován za vážného zájemce o televizi Nova, tuto televizi nekoupí, dokud Vladimír Železný neurovná svůj spor s americkým investorem Ronaldem Lauderem. Píší to dnešní Lidové noviny, podle nichž si šéf Bertelsmannu Thomas Middelhoff nikdy nedovolí vystoupit proti zájmům newyorských financiérů.
Uvedená podmínka může být podle LN hlavním důvodem, proč Železný chce Lauderovi splatit zhruba miliardu korun, kterou mu rozhodnutím amsterodamské arbitráže už rok dluží jako odškodné za porušenou smlouvu.
Předseda představenstva společnosti MEF Holding Jiří Šmejc minulý týden uvedl, že o vstup do televize Nova má zájem pět vážných uchazečů, jejichž jména neprozradil. Uvedl však, že již dost daleko se dostala jednání s RTL Group. Ta vznikla loni fúzí televizní divize Bertelsmannu, belgické Audiofiny a vysílacích aktivit britské Pearson.
MEF Holding je stoprocentním vlastníkem servisní organizace TV Nova a usiluje o majoritu ve společnosti CET 21, která vlastní licenci na vysílání Novy. MEF Holding ovládá přibližně 24 procent v CET 21, má opce na dalších 21 procent od Josefa Alana, Vlastimila Venclíka a Petera Hunčíka. Od Vladimíra Železného se snaží získat 11,78 procenta.
Americká společnost CME, bývalý investor TV Nova, však vstup MEF Holdingu do TV Nova neuznává a brání se mu soudní cestou. Lidové noviny konstatují, že dokud se CME s Železným nějak nedohodne, je Nova fakticky neprodejná.

-čtk, Lidové noviny-

×

Společnost Pro Sieben loni snížila čistý zisk o více než čtvrtinu

Starší článek

Rada umožnila Kindernayovi změnit název TV3 na Galaxii

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více