Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bertelsmann chce v roce 2006 zvýšit v ČR tržby na 150 miliónů Kč

Redakce MAM13. 2. 2002

Vydavatelství Bertelsmann Springer (BS) chce v roce 2006 v ČR zvýšit tržby na téměř 150 miliónů korun. Letos po akvizici motoristického vydavatelství Ehrlich 63 by měly tržby BS vzrůst na 100 miliónů korun a příští rok by měly činit asi 120 miliónů korun. Podle ředitele divize dopravních médií BS Milana Bohatce přitom zhruba 42 miliónů korun tržeb letos vytvoří tituly Ehrlich 63, dalších 40 miliónů korun odborná periodika BS a 20 miliónů korun pomůcky pro autoškoly.
V rámci akvizice firmy Ehrlich 63 získal BS tituly Supermoto a Supermoto Katalog, Autorating, Autofokus, Van & pick-up, Opel Magazín, LP magazín, Autosalon revue a Autotec revue. Doplnil tak své portfólio motoristických časopisů Trucker, Doprava a silnice, Doprava a cesty, Truck Katalogu a odborných titulů. BS také vydává učebnice a pomůcky pro autoškoly pod značkou Vogel.
Díky akvizici tak BS posílil svou pozici na trhu dopravních médií v ČR, kde je firma nyní podle obratu dvojkou trhu. Cílem BS je dosažení první pozice na trhu. BS přitom uvažuje o dalších akvizicích. Jedničkou trhu je nyní Axel Springer, jenž loni vstoupil do vydavatelství Automedia. Motoristický inzertní trh přitom představuje v ČR 1,02 miliardy korun, což je asi 18 procent inzerce tištěných médií.
Bertelsmann je s celosvětovým obratem 20,04 miliardy eur na čtvrté až páté pozici na světovém trhu. V účetním roce 2000/01 vykázal čistý zisk 0,97 miliardy eur. Skupinu tvoří například RTL Group, BMG či Gruner & Jahr.

-čtk-

×

Sněmovna hned v prvním kole zvolila všech devět členů Rady ČRo

Starší článek

Překážkou rozvoje internetu v ČR zůstávají poplatky za spojení

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více