Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Barrandov Studio čeká letos zvýšení tržeb na úroveň roku 2000

Redakce MAM1. 2. 2002

Barrandov Studio očekává letos nárůst tržeb na úroveň roku 2000. Loni přitom společnost zaznamenala propad tržeb zhruba o 100 miliónů korun na 630 až 640 miliónů korun. Podle generálního ředitele Barrandov Studio Radomíra Dočekala se podobně jako v ostatních studiích Evropy totiž projevil v loňském druhém pololetí výpadek velkých projektů. Ty producenti uskutečnili před plánovanou a nakonec neuskutečněnou stávkou v Hollywoodu, tedy hlavně v prvním pololetí 2001.
V roce 2000 přitom Barrandov Studio vykázalo 746miliónové tržby a zisk asi 60 miliónů korun. Přes pokles tržeb v loňském roce zůstal zisk na úrovni předchozího roku a předběžně se pohyboval kolem 50 až 60 miliónů korun. Podle Dočekala to bylo dáno především zvýšením efektivity laboratoří, dekorací i využitím areálu.
Od prosince je v rejstříku zapsána nová struktura firmy. Původně mateřská společnost AB Barrandov vlastnila stoprocentně tři dceřiné firmy, které se zabývaly pronájmem areálu a techniky (Barrandov Studio), produkcí (Barrandov Biografia) a správou nemovitostí nesouvisejících s filmovým průmyslem (Barrandov Panorama). Od prosince se Barrandov Panorama sloučila s AB Barrandov, která zůstala mateřskou společností pro Barrandov Studio, jež se spojilo s Barrandov Biografia.
Podle Dočekala totiž především Barrandov Panorama a Barrandov Biografia nenaplnila původní očekávání. Cílem fúze je zjednodušení struktury holdingu a úspory nákladů na řízení, které se budou pohybovat v řádu desítek miliónů korun.
Letos jsou barrandovská studia plně obsazena do června a o dalších projektech na druhou polovinu roku vedení podniku jedná. Společnost plánuje investovat asi 100 miliónů korun do výstavby nového ateliéru o ploše 4000 metrů čtverečních.
Majitel AB Barrandov, firma Moravia Steel, podle Dočekala stále jedná o prodeji firmy strategickému partnerovi. Zájemců je přitom více než tři. Na prodej je AB Barrandov již od roku 1996. Pozici ateliérů podle Dočekala odráží také to, že proti roku 1996 nyní zájemci hodnotí cenu Barrandov Studio nekolikanásobně výše.

-čtk-

×

V ČR bylo loni 34 731 pohostinských a ubytovacích zařízení

Starší článek

Levi´s natočila nejdražší reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více