AVR a AKA budou jednat o jednotném výzkumu outdooru

18. 2. 2002 17:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pracovní komise Asociace pro venkovní reklamu ve složení Jan Leitner (Billboard&Outdoor), Evžen Marek (Europlakat), Kateřina Hněvkovská (Confidence Media) a Miroslav Bátěk (AVR) zasedne tuto středu ve vile Portheimka k prvnímu jednání se zástupci Asociace komunikačních agentur, mezi kterými budou Tomáš Bičík (TME), Jiří Vítek (MindShare), Vít Smékal (OMD), Vladimír Zeman (OMD) a Ludvík Jubánek (AKA), k jednání o zahájení realizace jednotného projektu výzkumu české venkovní reklamy a o finanční participaci všech zúčastněných stran.

-pda-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.