Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zájem o americké značky poklesl, v kurzu jsou “glocal” značky

Redakce MAM4. 1. 2002

V Británii rostou protiamerické nálady a opozice proti korporacím v souvislosti s událostmi okolo 11. září, a to i přesto, že podpora války v Afganistánu zůstává vysoká. Podle průzkumu britské reklamní agentury Euro RSCG, které zveřejnil deník Guardian, více než dvě třetiny Britů se obávají toho, aby svět nebyl příliš amerikanizován a 72 % z nich souhlasí s názorem, že multinárodní korporace získaly příliš velkou sílu.
Podle Euro RSCG z toho vyplývají i zřejmá doporučení pro inzerenty. Obrat od amerických značek se změnil v trend tzv. „glocal“ značek (globální společnosti, které dokážou své značky vyobrazit jako relevantní pro lokální trh). Příkladem takové značky pak mohou být Mc Donald´s, Heinz nebo Kellogg´s.

-gs-

×

Muhammad Ali propaguje USA v muslimském světě

Starší článek

Nextra si vybrala Euro RSCG New Europe

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více