Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vyhlášeny výsledky soutěže Výrobek roku 2001

Redakce MAM20. 1. 2002

Redakce časopisu Food-Service vyhlásila výsledky druhého ročníku čtenářské ankety “Výrobek roku 2001”. V kategorii „Potraviny a nápoje“ zvítězila Vodka Absolut Mandrin.
Jestliže se jí v roce 2000 zúčastnilo 48 výrobků, pak v loňském roce jejich počet narostl přesně o 50 % a to na 72 výrobků. Zařazeny byly veškeré výrobky, které se v rubrice “Zajímavé výrobky na trhu” objevily ve vydáních od čísla 12/2000 do 9/2001. O výsledcích rozhodovaly skoro čtyři stovky čtenářů, které určovaly pořadí v 5 kategoriích.
První kategorie “Potraviny a nápoje” patřila mezi nejvíce vyrovnané. Z třiceti výrobků si prvenství odnesla Vodka Absolut Mandrin, v těsném závěsu se umístily Směsi aromatických čerstvých bylinek v oleji firmy Vitana. Shodného výsledku pak dosáhly Kořeněné americké brambory firmy Aviko a přípravek pro náhradu vajec Vajahit.
V kategorii “Vybavení gastronomických provozů” se o prvenství utkalo 17 výrobků. Nejvyššího počtu hlasů dosáhl zásobník na zmrzlinu Framec ICE 2 V. V kategorii “Gastronomická technika” si první místo odnesly myčky Winterhalter řady GS 600. V nové kategorii “Odborné publikace” se objevilo 8 knih a nejvíce hlasů obdržel Encyklopedický slovník a-k autora Jiřího Černého. Poslední kategorií byla “Hygiena”. Šlo o nejméně obsazenou kategorii, které se zúčastnily tři výrobky. Nejvyššího počtu hlasů tak získala přírodní mýdla společnosti Unilever.

-bob-

×

Na devátém ročníku Infothermy bude vystavovat 245 firem

Starší článek

Přechod na euro se projevil nárůstem bezhotovostních plateb

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Zprávy

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více