Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výdaje Čechů na turistiku přesáhnou 3,8 miliardy dolarů

Redakce MAM14. 1. 2002

Meziroční nárůst výdajů občanů České republiky na turistiku o 11,4 procenta na 3,8 miliardy dolarů předpokládá za uplynulý rok Světová rada cestovního ruchu a obchodu (WTTC). V následujících letech tyto výdaje porostou zhruba o 1,2 procenta ročně až na 6,1 miliardy USD v roce 2011.
Podle oborové studie XTTC vzrostou rovněž výdaje veřejného a soukromého sektoru na obchodní cesty, a to o 2,3 procenta meziročně na 124 miliónů USD. Odborníci míní, že v důsledku ekonomického oživení Češi investují do rekreace stále více a patří k nejaktivnějším turistům. Podíl cestovního ruchu na tvorbě HDP v ČR je devět až jedenáct procent, v Evropě asi 13,5 procenta.
Ve světě se podle předběžných odhadů zvedly výdaje na turistiku za loňský rok o 4,3 procenta na více než 2,1 biliónu amerických dolarů. Do roku 2011 by tempo růstu výdajů na služby spojené s cestovním ruchem mělo dosáhnout průměrně 3,1 procenta ročně až na zhruba čtyři bilióny dolarů v roce 2011. Na obchodní cesty se za rok vydalo ve světě 454 miliard dolarů, do deseti let se tento údaj téměř zdvojnásobí.

-čtk-

×

Nejoblíbenějším autem roku 2002 v Česku se stal Peugeot 307

Starší článek

Novým obchodním ředitelem Internet OnLine Patrik Drastich

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více