Vítězem tendru ČSOB se stal Ark Thompson

11. 1. 2002 14:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou reklamní agenturou ČSOB se stala Ark Thompson. Největší banka v zemi jí dala přednost před Mark/BBDO, která pro ČSOB pracovala doposud.
Obě agentury se utkaly ve finále tendru, který probíhal několik měsíců a jehož se na počátku účastnily ještě TBWA, T.T.V., Ogilvy & Mather a Dorland. Mark/BBDO pracovala původně pro IPB a po jejím sloučení s ČSOB se stala také agenturou nové banky.

-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.