Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Viacom zvýší zisk olympiádou a volbami do Kongresu

Redakce MAM9. 1. 2002

Navzdory prognózám o pokračujícím oslabování v reklamním průmyslu americká mediální společnost Viacom Inc. očekává, že v letošním roce se jí podaří zdvojnásobit růst zisku. Řekl to prezident firmy Sumner Redstone. Zisk firmy vzroste především díky přenosům ze zimních olympijských her a z voleb do amerického Kongresu.
Viacom zahrnuje televizní kanály MTV, CBS, Nickelodeon, Paramount Pictures a Blockbuster. Usiluje rovněž o koupi prvního hispánského kanálu Univision Communications Inc., dále pak o Discovery Channel a aktiva společnosti Liberty Media.
V uplynulém roce dosáhl cash flow firmy 2,7 miliardy dolarů, což je o 42 procent více než v předchozím roce. V době po zářijových teroristických útocích na New York a Washington zaznamenal Viacom zvýšenou poptávku po reklamách ze strany výrobců automobilů, maloobchodních a telekomunikačních firem.
Dobrý výkon očekává firma v letošním roce také na mezinárodních trzích. Její aktivity v asijském regionu začnou přinášet zisk v prosinci, což je dříve než firma původně očekávala, řekl Redstone.

-čtk-

×

Milionář stál místo jednoho z šéfů ABC Entertainment

Starší článek

Česká asociace kabelových komunikací změnila název

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více