Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Veletrhy Brno chtějí letos pronajmout 378 tisíc metrů čtverečních výstavní plochy

Redakce MAM7. 1. 2002

Se zvýšením pronajaté plochy v areálu výstaviště o více než 38 tisíc metrů čtverečních téměř na 378.400 m2 počítá letos a.s. Veletrhy Brno. Firma ovládá přes polovinu oborového trhu v České republice a má k dispozici výstavní plochu 196.000 čtverečních metrů. Výnosy by měly převýšit 1,5 miliardy Kč, řekl mluvčí společnosti Roman Ondrůj.
“Veletrhy mají některé nosné projekty, ale přáním vlastníků i managementu je co nejvíce posílit i ostatní akce,” uvedl Ondrůj. Letos pořádá podnik celkem 39 veletrhů a výstav. Loni pronajaly Veletrhy Brno přes 340 tisíc metrů čtverečních ploch a na 31 akcí přišlo na Výstaviště 875 tisíc návštěvníků.
I v letošním roce pokračuje splácení úvěru v celkové výši 2,3 miliardy korun na nákup akcií bývalé a.s. Brněnské veletrhy a výstavy. Ta zanikla k 1. listopadu 2001 bez likvidace. Splátky jsou rozloženy do deseti let a k 31. prosinci umořila společnost již 40 procent z půjčky 1,8 miliardy Kč od bankovního konsorcia. Zbylých 500 miliónů bude firma splácet Messe Düsseldorf.
I přes určité zatížení úvěrem očekávají Veletrhy Brno nárůst počtu vystavovatelů, návštěvníků i prodané plochy. Je zde patrný rovněž nepravidelný vývoj obsazených ploch, způsobený dvouletou periodicitou některých akcí, jako je Salima, MBK, Techagro nebo Pyros.
Letošní plán očekává celkovou tvorbu přidané hodnoty ve výši 961 miliónu korun. Po schválené fúzi má 34procentní podíl ve firmě město Brno, 64 procent drží Messe Düsseldorf.

-čtk-

×

Seznam.cz míří do SPIR

Starší článek

Oživení světového trhu IT přijde nejpozději v polovině roku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více