Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

UPC přestala bezdrátově vysílat, třetina klientů odešla

Redakce MAM3. 1. 2002

Největší tuzemská kabelová společnost UPC, která dnes odpoledne v Olomouci zastavila bezdrátové vysílání kabelové televize do zhruba šesti tisíc domácností, zaznamenala v hanácké metropoli kvůli změně šíření signálu kabelové televize zhruba třetinový pokles počtu svých klientů, řekl dnes mluvčí UPC František Malina.
“Podle našeho odhadu přešlo k olomoucké Elektronice (konkurenční kabelová společnost) přibližně dva tisíce ze šesti tisíc našich zákazníků v Olomouci,” uvedl Malina. V Brně, kde bylo dnes také zastaveno bezdrátové vysílání kabelové televize, přestalo využívat služeb UPC sedm tisíc klientů.
Společnost UPC ukončila bezdrátový systém MMDS, aby uvolnila frekvence pro mobilní sítě nové generace UMTS. Domácnostem, které dosud přijímaly bezdrátové vysílání kabelové televize, UPC podle Maliny nabízí digitální příjem, šířený přes satelit Astra. Odhad nákladů na ukončení vysílání MMDS je asi 20 miliónů korun.
UPC je největším poskytovatelem kabelové televize v ČR se zhruba 380.000 zákazníky. Do skupiny UPC ČR patří ještě společnosti Kabel Net a Dattelkabel. Firma loni zvýšila příjmy z poskytování služeb kabelové televize o 23 procent na 1,08 miliardy korun. Zároveň však vzrostla ztráta na 513 miliónů oproti 375 miliónům v roce 1999.

-čtk-

×

Pražané mohou platit elektřinu přes internet

Starší článek

Tržby cestovních kanceláří loni vzrostly na 27 miliard Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: SOCR/Departement

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více