Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ulicemi mají jezdit auta, která odhalí neohlášené televizory

Redakce MAM25. 1. 2002

Česká televize plánuje nasadit do boje proti neplatičům koncesionářských poplatků vozy se speciálními přístroji, které dokáží i na velkou vzdálenost lokalizovat zapnutý televizor. Podle dnešní Mladé fronty Dnes záleží jen na parlamentu, zda schválí připravený návrh zákona o televizních poplatcích.
Podle deníku by v případě schválení návrhu mohli po domech chodit i kontroloři s detektory a zjišťovat, v kterém bytě se lidé dívají na nepřihlášený televizor. Technický záznam by pak ČT mohl posloužit jako jeden z důkazů u případného soudního sporu s neplatičem.
Vedoucí oddělení televizních poplatků Eva Dubová ale MfD řekla, že není cílem lidi za každou cenu pokutovat, ale přimět je k tomu, aby dluh zaplatili a začali pravidelně odvádět televizní poplatky.
Loni Česká televize vybrala na poplatcích necelé tři miliardy korun. Přibližně 600.000 lidí ale měsíční poplatek za televizi neplatí. Kvůli tomu ČT iniciovala poslanecký návrh zákona, který by mimo jiné umožnil účinnější kontrolu a evidenci koncesionářů. Kdyby se podařilo zákon prosadit, mohly by ve veřejnoprávní televizi opět růst mzdy.

-mf dnes, čtk-

×

Top manažer dává přednost Sony a Bang and Olufsen

Starší článek

České filmy patřily loni v kinech mezi nejúspěšnější snímky

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více