Slovenská TA3 požádala o licenci na vysílání přes UPC Direct

10. 1. 2002 17:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zpravodajská televize TA3 včera požádala slovenskou licenční radu o rozšíření dosavadní licence na šíření programu prostřednictvím služby UPC Direct. Pokud rada žádost přijme, rozšíří se příjem stanice TA3 o domácnosti, které nemají kabelové připojení.
Zákazníci UPC Direct, kterou nabízí provozovatel kabelových rozvodů UPC, přijímají televizní a rozhlasový signál na principu satelitního vysílání. UPC nabízí službu zejména v oblastech, kde nelze použít šíření signálu kabelem.
TA3, která vysílá od loňského září, je dostupná ve většině kabelových rozvodů na Slovensku a přes satelitní vysílání také v celé Evropě. Vysílání TA3 je dostupné také v Česku v nabídce UPC.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.