Ve čtvrtek proběhly nominace 6. kola kreativní soutěže o nejlepší rozhlasovou reklamu soutěže Zlatá pavučina. Vybráno bylo 30 rozhlasových spotů z více než 500 odvysílaných v síti RadioNet za druhé pololetí roku 2001. V předkole hodnotila porota ve složení Michal Zelenka (prezident APSV), Daniel Köppl (Marketing&Media), Leoš Kopecký (1.MP reklama), Petr Laštovka (RadioNet) a Tomáš Krýsl (Tanagra). Ve finále, které se uskuteční 24. ledna v Raisově sále v Národním domě na Vinohradech v Praze, zasedne mezi porotci navíc Jiří Mikeš, výkonný ředitel AKA a Daniel Váňa z Radionet Production. V soutěži se hodnotí kreativita, technické zpracování a srozumitelnost každé reklamy. Odborná veřejnost účastnící se finále uděluje Cenu sympatie. Všechny nominované spoty budou od pondělí umístěny na internetu (www.zlatapavucina.cz), kde bude probíhat volba Ceny sympatie internet.
O úrovni reklamních prací za uplynulé čtvrtletí hovoří skutečnost, že porotci měli opět problém vybrat 30 finalistů. K největším problémům patřilo velké množství informací, které chtějí inzerenti v reklamě sdělit a spíše podpora prodeje než imageové spoty, které se k reklamě v rádiu hodí nejvíce. Nejúspěšnější se tentokrát stala značka Paegas s největším počtem nominací.
Shortlist:
1. Aral,
2. Agip,
3. Besip,
4. ET GO dopis,
5. Paegas Modelka,
6. Paegas Navigator,
7. Paegas Tarify,
8. Paegas TWIST,
9. Oskar Summer,
10. Internity (GSM Partner),
11. Nokia,
12. Euro ISDN,
13. ČSOB zkouška,
14. KB úvěry,
15. ČMSS,
16. Nescafé trpaslíci,
17. Poděbradka,
18. Pepsi,
19. Red Bull,
20. Beer Camp,
21. Budvar,
22. Fernet Stock Citrus,
23. Jack Daniels Birthday,
24. Jameson,
25. Durex,
26. Nadace transplantace kostní dřeně,
27. Seat,
28. Citroen vůně,
29. Peugeot,
30. Reflex