Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Přechod na euro se projevil nárůstem bezhotovostních plateb

Redakce MAM20. 1. 2002

Platební karty Europay (Eurocard-MasterCard, Maestro a Cirrus) během prvního dne nového roku zaznamenaly rekordní počty výběrů hotovosti z bankomatů a platebních transakcí ve 12 zemích eurozóny, kde spotřebitelé využívali své karty jako nejsnadnější způsob placení v nové světové měně.
Zatímco loňského 1.ledna zaznamenaly výběry hotovosti z evropských bankomatů nárůst o 146 % na celkových 492 340 transakcí, sahali spotřebitelé při placení svých novoročních oslav v eurech (např. účty v restauracích a hotelech) tentokrát raději přímo ke kreditním kartám Eurocard-MasterCarda k debetním kartám Maestro. Po celé Evropě bylo autorizováno 740 280 plateb kartami MasterCard a Maestro, což oproti témuž dni před rokem představuje nárůst o 20 %.
Veřejný význam přechodu na novou měnu podtrhla reklamní kampaň na kreditní i debetní značky Eurocard-MasterCard a Maestro s heslem „K nezaplacení!“. Tisková a billboardová kampaň, která přišla na několik milionů eur, byla zahájena loni v prosinci a zaměřovala se na představení platební karty jako nejsnáze dostupné, lehce použitelné kapesní směnárny na euro.
-bob-

×

Vyhlášeny výsledky soutěže Výrobek roku 2001

Starší článek

MindShare získal T-Mobil, budoucí značku Paegasu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více