Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Poslanci navrhují zvýšit koncesionářské poplatky za Český rozhlas

Redakce MAM18. 1. 2002

Poslanci sněmovní mediální komise a výboru pro kulturu navrhují zvýšit koncesionářské poplatky za Český rozhlas ze 37 na 40 korun. Z vyšších příjmů má rozhlas financovat vznik regionálních studií v nově vzniklých krajích. O zvýšení poplatků poslanci uvažují v rámci vládní novely zákona o Českém rozhlasu, kterou dnes mediální komise doporučila sněmovně schválit.
“Český rozhlas má povinnost v nově vzniklých krajích vybudovat regionální studia. Právě k tomu by mělo sloužit zvýšení poplatků. Nejsou to peníze na běžný provoz rozhlasu, ale speciálně na tento účel,” řekl jeden z autorů návrh Petr Pleva (ODS). Sněmovna by měla novelu schvalovat na lednové schůzi.
Proti zvyšování poplatků se dnes při jednání komise postavil její předseda Ivan Langer (ODS). Prohlásil, že není dobré bez hlubší diskuse poplatky zvyšovat. Soudí, že kdyby se výše poplatků měnila, tak by se měla změnit i u České televize (ČT).
Podstatou novely zákona o Českém rozhlasu je mimo jiné posílit vliv rady tohoto veřejnoprávního média na jeho chod a vysílání a zákon upravit podle poslední novely zákona o České televizi (ČT). “Zákon o rozhlasu by měl být zrcadlovým zákonem k zákonu o České televizi,” vysvětlil Pleva. Zákon o ČT přijímali poslanci počátkem loňského roku v době krize ve veřejnoprávní televizi.
Proti navržené novelizaci zákona se dnes postavili poslanci čtyřkoalice a komunisté. Bývalý ministr kultury Jaromír Talíř (KDU-ČSL) podotkl, že zákon o ČT byl přijímán pod tlakem, a není tedy dobré zákon o rozhlasu přijímat v téměř totožné podobě.

-čtk-

×

Billboard s Klausem porušuje etický kodex Rady pro reklamu

Starší článek

Ivo Mravinac odchází z Frekvence 1

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více