Pavel Dolanský opouští ADMAZ

8. 1. 2002 09:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

K 31. lednu odchází z funkce výkonného ředitele Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) Pavel Dolanský. Na uvedené pozici působil čtyři roky a byl prvním výkonným ředitelem asociace. Jak řekl M&M, „jeho dobrodružná povaha mu velí jíti někam jinam, kde může zúročit své dosavadní zkušenosti“.
Kam konkrétně to bude, zatím nesdělil, chce se ovšem věnovat publikační a pedagogické činnosti. V souvislosti s odchodem Pavla Dolanského hledá ADMAZ vhodného kandidáta na funkci svého výkonného ředitele. Podmínkou je znalost angličtiny a organizační schopnosti. Zájemci se mohou obracet na předsedu představenstva asociace Luboše Beniaka (e-mail: [email protected]).

-luc-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.