Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Partnerem Impulsu je Eurocast

Redakce MAM9. 1. 2002

Podle posledních informací se o roli strategického partnera nejúspěšnějšího komerčního Rádia Impuls uchází německá společnost Eurocast se sídlem v Berlíně. Eurocast byl založen v roce 1998 jako společný podnik pěti největších privátních německých stanic Radio PSR-Lipsko, radio SAW-Magdeburg, 94,3 r.s.2-Berlin, Hitradio FFH-Frankfurt a Radio Schleswig-Holstein. Později Eurocast majetkově vstoupil do rakouského Radia Energy Wien a do polské stanice Radio Wawa ve Varšavě. V prvních třech jmenovaných německých rádiích, jakož i ve vídeňském Radiu Energy, má nepřímou účast mediální koncern Axel Springer Verlag, kde sedí v dozorčí radě německý magnát Leo Kirch. Podle domovských webových stránek Eurocastu spočívá obvyklý podnikatelský záměr v odkoupení většinového podílu perspektivního provozovatele, v manažerské podpoře a  transferu know how. Provozu stanice se Eurocast účastní nejen finančně, ale zasahuje i do řízení. Společnost Londa, držitel licence na vysílání Impulsu, nabídla Eurocastu k odprodeji majetkový podíl ve výši 66 procent . Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se svým stanoviskem poněkud otálí. Možná by radní uvítali, kdyby se jim tak významný vlastník osobně představil a pohovořil s nimi o jeho plánech. To se podle informací M&M zatím nestalo.

-roš-

Zavřít reklamu

Česká asociace kabelových komunikací změnila název

Starší článek

Kindernay podle Rady nevysílá v souladu s licenčními podmínkami

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.