Partnerem Impulsu je Eurocast

9. 1. 2002 10:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle posledních informací se o roli strategického partnera nejúspěšnějšího komerčního Rádia Impuls uchází německá společnost Eurocast se sídlem v Berlíně. Eurocast byl založen v roce 1998 jako společný podnik pěti největších privátních německých stanic Radio PSR-Lipsko, radio SAW-Magdeburg, 94,3 r.s.2-Berlin, Hitradio FFH-Frankfurt a Radio Schleswig-Holstein. Později Eurocast majetkově vstoupil do rakouského Radia Energy Wien a do polské stanice Radio Wawa ve Varšavě. V prvních třech jmenovaných německých rádiích, jakož i ve vídeňském Radiu Energy, má nepřímou účast mediální koncern Axel Springer Verlag, kde sedí v dozorčí radě německý magnát Leo Kirch. Podle domovských webových stránek Eurocastu spočívá obvyklý podnikatelský záměr v odkoupení většinového podílu perspektivního provozovatele, v manažerské podpoře a transferu know how. Provozu stanice se Eurocast účastní nejen finančně, ale zasahuje i do řízení. Společnost Londa, držitel licence na vysílání Impulsu, nabídla Eurocastu k odprodeji majetkový podíl ve výši 66 procent . Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se svým stanoviskem poněkud otálí. Možná by radní uvítali, kdyby se jim tak významný vlastník osobně představil a pohovořil s nimi o jeho plánech. To se podle informací M&M zatím nestalo.

-roš-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.